top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תנועה איבגי

ריצה למרחקים ארוכים

ריצה למרחקים ארוכים: לפני שנבין מה יכול לאפשר אותה בקיום מערכות היחסים שלנו, בוא נבין ממה עלינו להיפטר.

היא מזיקה לנו, לא רלוונטית, אינה משקפת מציאות אובייקטיבית - אלא מצגי שווא, ובכך הופכת אותנו לאימפולסיבים, לא מסופקים, ומייצרת הרבה פעמים מתחים בין בני זוג -כשצד אחד מהם, לא מבין כלל על מה מדובר היא לא אחרת מאשר :

ההשוואה החברתית!!!!!!!!!

סוף השבוע האחרון של ט"ו באב, הפך את הרשת לביצה דביקה של מתנות, דובונים, שוקולדים, לבבות, ומשפטי אהבה. שזה מהמם!!!!!!!!!! רק למי מכם שנפל למלכודת ההשוואה החברתית והעניין גרם לו למחשבות אודותיו. ( גם אני נאהב/ת? גם אני מאושר/ת? גם אני חווה זוגיות מהאגדות?) התשובות אצלך. והן הרבה יותר קטנות, מדוייקות ומשקפות מדובונים ולבבות: האם אני סומכת על האדם שישן לצידי? מרגישה חברות? האם אני מסוגלת להיות אני מולו? האם בטוח לי, ונעים לי בסביבתו? האם אני מקבלת אותו כפי שהוא, או חיה בנסיון מתמיד לשנותו? מרגש אותי להיות במחיצתו, סתם ככה בבית, בלי ססמאות, כרזות, והפקות גדולות??? אלה שאלות שיקדמו אתכם לעבר תשובה מבוססת.

בכל פעם שאתם כמעט נופלים למלכודת ההשוואה החברתית זכרו שני דברים: 1. רב הנסתר על הגלוי. 2. למעשים יש קול רם יותר, מדיבורים במערכות יחסים.

גם בתהליכים של ירידה במשקל, מי שמסתנוור מדיאטת בזק שגרמה לאיזו שכנה לרדת 20 קילו בשבוע, לא ירוץ למרחקים, כמו זה שהתחיל את התהליך מתוך שאיפה לשפר את מערכת היחסים שלו עם עצמו.

לא הכל מתאים לכולם!!!!!!!! האתגר האמיתי, הוא לפקס אנרגיה פנימה. לדברים הקטנים. האמיתיים. הפשוטים. ושם להשקיע את כל תשומת ה⁦⁩, רק ככה מצליחים לרוץ רחוק!!!!! הכי רחוק שיש!!!!!!!

3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page